t u l s

t u l s

Friday, November 1, 2013

Frankie and my new house...

i think i had fallen for him...

haha.. as superficial as it is..

i feel like I'm so easy.. haha, well, i try not to be la but... ..........

lets describe Frankie..

Frankie is a ginger boy, he has blue eyes, slightly shorter than me, slim, speaks french, german and a little mandarin apart from english, just graduated and currently doing his masters?(well that i have to dig in deeper) i think, youngest of 3, uses lah, meh, lo etc manglish, and cos I'm malaysian sometimes he pushes too much -.- dates mostly asians i think cos i feel like all his exes are all asians and not to say one of them is malaysian, urgh, benci make me benci for entah.. hahahahaha...

i mean, I've known him only for two weeks and we've met up 3 times so far, maybe cos we didn't really do anything yet, the excitement of doing things and thinking of doing things together seems so exciting! lol..

I passed his house just now and texted him asking whether he wanted to meet or not since I'm just around the corner but all he said was: you're so pushy..(like a teasing manner la)

lol...

then i replied asking him to think through things about the move abroad and ask him to tell me when he has decided..

im not sure whether I'm feeling something eeeeky or what la but he doesn't really seem to put the effort of sending the first text, is that a caucasian thing? i don't think so ba... maybe he is just not into me? maybe he is thinking whether to continue this thingy we have cos he might be going abroad?

hm... i don't know...

so, im not gonna text him after this and I'm trying really hard.. its been 4 hours now and it feels like an accomplishment already lol..

he mixes with loads of asian gays in the area, feels like his niche to be surrounded by asians, makes me a lil jelly in a way cos I'm having bad thoughts of them touching him and urgh.. entah la... but yea, he is not that easy kinda person so,... i think he should be ok gua...

but yea, as long as his plans to go abroad is unclear, i can't really do anything, and even if he has decided not to go, it doesn't mean that he wants me pun.. not to say i desperately need someone la but hahahahahaha... now I'm wondering whether am I such a dependant person or a person who can't be single..

i mean, I've been single before but usually not long i guess, well,, as in.. ....anyway, i mean, it feels nice la when there is someone there to share your thoughts, your laughs, your cooking, cum... etc. lol ahahahahaha...

i was talking to a close friend last night and was asking him whether he thinks that i am a person who can't live alone kinda thing and he kinda reminded me that i was independent from a young age and maybe cos of that i might crave for dependancy? hm... maybe la.... but then i replied to him saying that I love being single but I love being with someone even more... lol.. he looked stunned with his eyes wide open cos i usually bimbo one then tiba tiba smart words came out lol..

hm....

superficial crush...

tidak boleh ni...

i hope he decides fast...

i mean, he has to decide soon anyway cos if he say yes he will be leaving the following week already..

as a friend i want him to go but..... hahaha.. i have got like 2 songs in my mind now... Stay by rihanna and let her go by passenger.. not sure whether the context is the same or not but the title seems quite suitable lol..

i peek on my un-screensaver-ed phone every few seconds lol...

so siao...




on another note, i found my new place to live alreadY!!!!!

its nearer to the train station which i take to work everyday and a few stops closer to work :) yay, means i will take waking up for granted and will sleep in even more after this! hahaha...

my landlord is a very very hot guy, suckcessful and married! awww... but i think divorced liao with kids and hot, and hunky, and successful, did i say that he is hot? anyway... he is very straight forward, very kind and very in need of a penjaga rumah cos he travels around a lot. he likes me a lot and he expressed that when we talked on the phone and when i came over for the viewing, his reasons was cos I work for a professional body and looks pro and sounds pro wahhh...so flattered then my face blush so much under those tans, so no use, nothing shines through..

anyway... i impulsively told him i'd take the room(house) after having a spin there.. seriously la, the house is so nice in a way cos maybe I've been living in shit places so far so better housing environment kinda boost my urge to stay there lol.. 

so yea, the deal was done, everything was printed and signed off on the day of the viewing and he called to cancel the rest of the appointment he has with other people who wants to come and view lol.. i feel so bad for them but he say: its first come first serve basis anyway, so don't feel bad..

anyway, one stress or problem settled..

now this Frankie thing(which is not even close when it comes to a problem) is now making my head spin... why la tuls you let something like that make you siao... hahahaha... monologue siut... and the stupid autocorrect make my siut to suit on the first time round cipet... lol

i think i surprised myself..

i suddenly have no desire of having sex with strangers anymore...

is it because now my mind has only Frankie in it? or is it an age related symptom? 

lol.. 

arghhhhh.....

can't wait for his text la... come la faster!!!!!

xoxo

2 comments:

  1. ok wow... things sure progressed super quickly.... I don't really know about you and your relationship with Frankie, but just based on reading the 2 latest posts.... it sounds like the classic case of REBOUND. I mean, I'm not judging, it might be a good thing for you, coming from a really tough time, so it's nice having someone to latch on.....

    Maybe just take a little more time to digest everything in your head.... take care <3

    ReplyDelete